2008-10-27

Vilmas rum!!

Hej på er!! Kommer ni i håg hur Vilmas rum såg ut i går!!! Kolla in hur snyggt det blev idag efter en hel dags sorterande samt torkande.. Hon är ju stora tjejen nu så jag satt på en pall & lekte förman medans Vilma plockade själv det mesta.
Jag själv har tagit ledigt från jobbet idag & ska jobba mellan 13-21 imorgon istället.. På grund av att jag känner mig yr & konstig,, Min teamleder skrattade ganska friskt när jag ringde & berättade mina symtom.. Han trodde inte jag hade problem med balansen han tippade på KLIMAKTERIET.... Ha ha det är tur att jag har humor samt att jag retar honom för att vara så ung så jag fick ta det där som en komplimang att jag trotts allt är äldre & erfarnare än han.. Ska nu ge mig på badrummet där jag åxå kan sitta på en pall & städa.. Det bra med att ha barn i den ålder, är att pallhöjden är super för det är där skiten befinner sig.. Så alla lortiga händersom sitter fast på undersidan av handfatet kommer vara ett minne blott om en stund.. Ni får ha det så bra, kanske tittar jag in en stund i kväll igen.. kram på er!!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är alltså barn jag ska skaffa mig!1 Att jag hade missat det. Tror du man kam dressera mannen oxå till att städa när jag sitter på en pall?? Hoppas allt är bra med dig gumman

Anonym sa...

nice doughter you have bettan