2008-10-31

Fredag..

Hej på er!!
Här i mitten av sverige är det så kallt att jag har tagit fram kappan, mössa & vantar...
När jag stog nere på stan & väntade på Jonas trodde jag att jag skulle först blåsa bort sedan frysa till is..
Men efter en stund kom han & bilen var varm & go.. Idag när jag kom till jobbet vid 10 tiden var det pyntat i från golv till tak, jätte mysigt & man kunde känna feststämningen redan på morgonen.. En del var redan utklädda också, så nu fick jag lite ångest över att alla har sådanna roliga ide'er. Men jag & Jonas har bestämt oss för att vara mordoffer med skotthål i pannan & likbleka till detta.. Hoppas vi hinner med att ta kort på detta innan vi åker. Jonas är jätte duktig på att göra dessa hemska små hål. För ett par år sedan gjorde han ett på våran "stora" son som efter en liten stund fick gå & tvätta bort det för jag blev rädd att det var på riktigt.. OTÄCKT...
Som ni vet är våra barn vana att "spöka" ut sig!! Tack & lov!!
Men vi ska inte vara klädda i lakarn, utan vi väljer nog vanliga kläder som om vi vore gengångare.Nu är det mat & jag ska tvätta av mig dagens smink för att fylla på med otäckt gladdigt vax!!! Jippi nu är det Halloween!!!
Tänker på de som gått bort, saknar dem väldigt mycket!!!
kramar på er alla levande & ni som gått ifrån oss.....

Inga kommentarer: