2008-10-28

Tisdag!!

Hej på er.. Till Tina vill jag säga att gubbarna är hopplösa fall ingen ide'e att du försöker dresera.. Jag tror att städgenen inte finns hos en del män.
Jag tänkte passa på att tacka min lillasyster för den jätte fina klänningen i tweed.. Den var från Zara.. Vilma älskar den!!!!!!!! Hon blev åxå fin i klänningen så det var kul.. tänkte nu lagt in ett kort på henne, men hon gick ut & kameran är med Jonas på jobbet en liten stund..
Jag ska strax åka & jobba jag med 13-21 tuff dag... men jag går ju på båda skiften så när jag är trött på dagen kommer kvällen..JIPPI..
Jag får nu sätta in ögonen (linserna), hitta ansiktet i sminkburken & skrika på garderoben för att den aldrig har något snyggt att ta på mig....så är det snart en vanlig tis igen..
Men jag måste ju berätta vi kommer vara barnlösa i slutet av veckan... Vilma ska ner till M-stad till Irma i två dagar & två nätter(tror det är viktigast att hon ska sova över hos sin vänn enligt henne) sedan ska hon till gammel mormor & gammel morfar 1 natt sedan hämtar vi barnen.. Kalle kommer att följa med ner men vara hos G.mormor & G.morfar i tre dygn.. G.morfar ville att han skulle ta med sig metspöna så jag tror det är fiske på gång.. På fre ska jag & Jonas på Halloween party på jobbet... kul men jag vet fortfarande inte vad jag ska vara utklädd till.. hjälp mottages tacksamt.. & på lör när vi hämtat barnen kommer Tina & Gordon!!!!! ÅÅÅÅ vad det ska bli roligt vi har inte setts på ur minnes tider känns det som... Längtar.. men jag måste komma på något kul att bjuda på samt låna lite filmer till alla banen..
ha nu en bra dag allihopa kramar Bettan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var så god!! jag tycker att du ska klä ut dig till nått lätt... hmm nu ska vi se.. Häxa.. monster.. ;)
själv ska jag nog vara pösmunk...

Anonym sa...

bussy that there is no blogg on wednesday? To bad.... Always read your stories severall times to practice my Swedish. Kram