2008-10-01

Onsdag!!


Hej hopp.. Idag har det varit en kaos dag precis som vanligt.. upp kl 6:50 väcka barnen, stress, stress uptäcker att Kalle har feber & ont i halsen *skit* jag ska nämligen vara på körskolan kl 9.00 *han fick klara sig själv i en & en halv timma, det stackars barnet* Väl på cyklarna så kom Vilma på att hon kan cykla i slowmotion..Dubbel jippi.. jag försökte med att vi kanske kunde köra turo fort, raket fort. m.m. men tills sist kom vi till klassrummet. Tämligen kassta in henne till fröken, hoppa på cykel igen för att äntligen få köra turbo fort till bussen som konstigt nog inte väntar på mig om jag är sen.. Väl på körskolan upptäcker jag att jag fortfarande kör i turbo fart vilket inte föll i god jord.. Christer påpeka att man kan ta det lungt mellan pungt A & B. Där efter till jobbet för att vänta på att apoteket ska öppna, så jag passa på att plåga mina kolleger som satt & hade en trevlig dag.. Han köpa halstabletter till Kalle.. Hem, Eva kom & fika, Städa lite, bytte om, hoppa på bussen för tredje gången idag, ner till jobbet. Där tog det tvärstopp i fem LLÅÅÅÅNNNGGAAA timmar. Jag han bli förbannad flera gånger. Men det är bara att släppa för nu är jag äntligen hemma.. min man var så snäll att han hämta mig utanför åxå så jag slapp ta bussen hem.. Jag hoppas att ni alla har haft en lugn & skön dag utan stress, om ni känner er stressade för då bara över den till mig jag har lång & gediger erfarenhet av den varan.. Nej nu är det dags att krypa till sängs för att göra om denna dag imorgon igen..

kram På Er alla... Sov Gott el God morgon för en del..

Inga kommentarer: