2008-10-19

Lördag!!

Vi började dagen med att kliva upp & gå ut på gården där vi hade höststädning!! Jonas satt inne i köket & fick en marsage av grannen Camilla, vi andra fick slita ute medan han satt här & hade det gott *HA HA* nä hon tar i & sedan har hon en hems elak penna som hon använder & det gör tydligen skit ont. Min kära svägerska uppe i Umeå han någon hemsk fakir matta som hon ligger på ibland för sin nacke. Hon säger att den är bra men jag trodde jag skulle ha sticksår efter den. Men jag är glad att den fungerarpå henne för annars skulle hon ha jätte ont!! ja ja åter till min lör.. efter en timmas krattande så säg tunntarmen efter kaffe,, alla krattade lite till efter det.. sedan sög tjocktarmen efter ärtsoppa med en punch till maten.. efter detta lämnade vi Kalle på Score för en runda på bowlingbanan.. sedan hämdade vi honom sprang in på bolaget köpte en dunk med vin för att kvällen skulle vara på topp.. Åter kommer senare med fortsättningen..

Inga kommentarer: