2008-10-08

Grannar..

ÅÅÅ vad jag älskar mina grannar, de är bland de underbaraste människor jag mött..
Som ikväll, jag har fortfarande lite feber, ont i halsen men likväl så måste Bella få komma ut rasta av sig, köra slut på all överskottsenergi. Jag hamnade på våran parkbänk utanför medans min granna Louise & Bea kom ut & pratade om vad som har hänt sedan i mån kväll när vi träffades sist & Bella fick rasta av sig med Beas hund Alice.. de var helt slut efter en liten stund. Jag kände att det var dags att gå in innan jag fick blåsgitarr (urinvägsinfektion, min dotter tycker det låter roligare med blåsgitarr). Men vilka grannar vi har, vi finns här för varandra i nöd & lust (HA HA) Det var skönt att komma ut i friska luften även fast jag inte orka göra många knop, så känner jag mig piggare än jag gjort på ett dygn nu. Så i morgon bitti tänkte jag försöka cykla med barnen till skolan. sov gott allihopa.. ;)

Inga kommentarer: