2008-10-04

Lördag!!

Halloj! En smått bakfull Bettan tittar in för att se om någon uppdaterat sedan igår.. ´Kul att veta att alla mår bra. Jag försöker kurera min baksmälla, med att ståda & bära till förrådet!! Det måste bli lite ordning här, vi har på tok för mycket möbler inne.. 2st köksbord känns lite lyxigt men trångt. Min man var iväg för ett par veckor sedan till en av möbelfirmorna i stan & sprang på ett as snyggt bord med 6 tillhörande stolar.. Till den fantastiska summan 1500:- super bra..
Men nu ska det bli ordning så jag måste nog plocka lite *SUCK* jag skulle vilja vara en liten fé som bara fifftade med trollspöt & vipps skulle det vara klart..
Återkommer med lite bilder ikväll så får ni se hur det blev..
Ha en bra dag allihopa..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet väl att man ska ta det lugnt med spriten när man är ovan!!! Hälsa alla!
//Pia
www.anjocapi.blogg.se