2008-10-24

Har blivit utmanad!!!

Jag blev utmanad av anjocapi och härmed har jag alltså antagit utmaningen.
Reglerna är följande:*
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. *
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.*
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.*
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Då kör vi...

1:Det första jag gör när jag kommer hem från jobbet är.. att ta av mig de högklackade skorna som jag har gått omkring i, i ca 6 timmar.. sedan kokar jag en kopp th'e medans jag hoppar i mysbyxorna & slappo tröjan.. efter det hamnar jag vid TV eller datorn en stund innan John Blund kommer förbi.. ( jag slutar jobba kl 21.00, så jag är inte lat om ni tror det, det är vanlig sov tid för alla!! ha ha

2: Jag kan inte leva utan.. Th'e & då pratar vi om sånt där nyttigt th'e Earl Grey!!!
Samt nya skor.. Jag vill ha lika många som en kär vännina till mig i Holland har,, men jag jobbar på det till min mans stora sorg..

3:En dröm jag har.. är att bli balettdansös HA HA HA nä jag bara skoja.. jag drömmer om att bli super smart samt ha övernaturliga krafter i gott ändamål naturligtvis.. tex kunna tänka tanken att "NU SKA DET STÄDAS" & VIPPS ÄR DET KLART!!

4:Jag sminkar mig så gott som varje dag.. Eftersom jag jobbar ihop med människor som precis har klivit över 20 sträcket så förstår ni att mina hyllor är fulla med olika mirakelburkar.
Men det sägs ju att man inte ska fråga om en kvinnas ålder, men min behöver man inte fråga om den syns... *SUCK*
Men jag jobbar på att försöka se ung & fräsh ut,, brun utan sol,push up BH, gummirumpa, färgat hår, lösnaglar, & slimmade underkläder brukar göra susen.. ha ha ha ha ha

5:Jag röker men jag dricker inte kaffe, så där är vi lika jag & min svägerska.. men vi fikar jäkligt bra ihop när vi träffas då vi inte behöver hålla på att slabba med kaffefilter & dyligt.. Men jag har faktist druckit kaffe ett par gånger i mitt liv.. det har då varit koffeinet som dragit & inget annat att tillgå.. vad gör man inte när man blir desperat..

6:När jag var yngre så.. var jag antagligen ett mönster barn. (Om min mamma lämnar en komentar om detta sedan så ska ni inte tro på allt hon säger..) Jag sportade inte, jag knarka inte, jag höll mig inom lagen.. med andra ord jag var nog en tråkmåns ha ha

7:Följande oanade arbeten jag haft: Jag har nog inte haft något konstigt,, florist, svetsare, kylskåpsmontör, skoförsäljare, telefonförsäljare, m.m. ja jag har ju iåförsig ett riktigt drömyrke varje dag då jag är gift,, jag är en surpuppa!!!
Men jag trivs ganska bra med livet ändå..

Nu sänder jag iväg denna utmaning till ett par andra.: jag känner inte så många som har bloggar så jag tar dem jag har.. men ni andra får skicka iväg 7st hi hi

De jag utmanar är:

solhem,

itulpanensland.blogg.se/ ,

nederzweeds.web-log.nl/het_leven_van_een_zweeds_/,

jonasprytz.blogspot.com/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, jag är utmanar dig!!!! Jag vill tala Svenska till dig men du moste tala Engelska til mig. Din commetar på min blog var INTE Engelska hahahaha

Anonym sa...

Kolla länken "anjocapi" som du lagt in, jag tror man hamnar på en helt annan sida än min sida.. :o)O det vore synd! ;o)
//Pia