2008-10-30

Barnlediga!!

Hej på er! Här sitter vi & kollar på varandra.. det finns inte mycket annat att göra, barnen är utspridda i M-stad & vi är alena..
Men vi ska ta tag i det, vi ska ner till stan & kolla om vi får några tips på vad vi kan vara på fre..
Jag har ju möjlighet att vara häxa men jag är det år efter år känns det som.. & när det börjar bli en vana så ska vi bryta det snabbt..
Min gulliga kollega Louice ringde & väckte mig idag för att prata lite om livet, trevligt uppvaknande!! Hon kommer ju hit på fre med sin älskade Daniel, då vi ska förfesta här innan festen på jobbet..
Kalle ringde precis & de hade hittat termobyxer till honom på Karlsons i M-stad så jag tyckde de skulle köpa dem... han lät så lycklig så de måste vara fina. tyvärr har Kalle ingen kamera mob så han kan inte fota dem för att mms till mig,, så jag får vänta med spänning på att vi ses på lör..
Vilma har det bra hon åxå,, stackars Hanna är väl trött redan nu... & barna som vill åka & bada i Götene.. Hon fixar nog det ska ni se.. nu ska jag ge min man en valium tror jag så han lugnar ner sig lite.. ha en bra dag..
kram Bettan

Inga kommentarer: