2008-10-16

Torsdag!!

Jaha då ska jag berätta lite om min utekväll med kollegerna!! Allt gick bra till våra chefer trilla in bra i gardinerna.. Till & med VD var full.. Det bestämdes att vi skulle följa med till en annan pub för att dansa lite.. Jag försökte rymma flera gånger & det var i ett rymmningsförsök som OLYCKAN var framme.. Puben vi var på har två våningar & det var trappen naturligtvis som satte köppar i hjulet. Jag testade att flyga ner, inget jag rekomenderar men det gick fortare än att gå men mer smärtsamt. Men jag reste på mig snabbt, jag var ju med min chefer samt kolleger så det var ju lite pinsamt. Tyvärr var jag inte så full heller så jag har inget att skylla på förutom min klumpighet.. Nu sitter jag här hemkommen från vårdcentralen med en trasig miniskel!!!! Min läkare är en snäll man om man inte har ont för då passar han på att rycka & slita i en så fort han får chansen, men jag tror att han var mobbat i sin uppväxt så han tar ut detta på patienter som är försvarslösa.. Han försvarade sig med att han var tvungen att göra en undersökning!! Jag vill bara ha kryckor samt en klapp på axeln & få höra att det där var en ordentlig stukning.. Men så snäll var han inte, fast jag fick kryckor så lite glad blev jag.. Så nu kommer jag hoppa runt på dessa styltor för att se ut som Karl Alfred med en burk spenat i sig!! *JIPPI* I morgon ska jag vara på rönken (stavas det så) kl halv elva för att se hur stor skada det blev.. Nu ska jag ta kryckerna & hoppa in i durshen för att sedan gå till jobbet!!
kram på er alla !!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kram tillbaka Bettan

Louise sa...

Wow vilken jävla smäll!!!!

Anonym sa...

Röntgen :o)
Alltså, superwoman, man måste ha en cape på sig för att kunna flyga, har du inte lärt dig det!:o)
Krya på dig och ha inte ihjäl någon med kryckorna!
Kram Pia
www.anjocapi.blogg.se

Anonym sa...

Trassla inte idig i kryckorna nu gumman. Det ar 2 saker till att halla reda pa :) Kram