2008-10-17

Fredag!!!!

Jaha då har jag varit på röntgen!! Inga lösa delar allt sitter där det ska, så det är bara att vila benet ett par dagar sedan ska jag börja träna!! Ja ni läste rätt, jag SKA komma igång. Jag har börjat med att träna att gå i högklackat & kryckor. Ja jag kan ju inte gå i gympa dojjor.. Dräktkjol & skjorta & gumpadojjor passar inte riktigt. Men jag har hunnit med ganska mycket idag.. fikat med Eva på morgonen, var sedan till sjukhuset, direkt upp till jobbet så att dagskiftet åxå fick sig ett gott skratt åt min klumpighet, bråkat med datorn, fått en arbetskompis som ringde & var deppig på fötter igen( han har ju två friska så jag förstog inte vad han gnällde om *ASG*) & nu är det durshen igen för att åka till jobbet igen..Dom tror jag är knäpp som går dit på fritiden antagligen, men jag har ju jobbat båda skiften så jag känner ju alla & jag saknar dom ibland & då behöver jag en dos av dem..
Ha en riktig go fre kväll jag sitter på jobbet om ni har tråkigt ett sms skadar ju aldrig att få...hoppas ni förstog piken...
kramar på er..

Inga kommentarer: