2008-10-24

Halloj!!

Jag har nu suttit i flera timmar & läst på Pernilla Wahlgrens blogg.. hon är jätte mysig & hon berättar massa roliga saker som händer henne. samt att hon har riktigt mysiga bilder från sin egen vardag,, ge den ett par minuter underbar är den..
http://www.mama.nu/blogg/pernillas-blogg/
Jag själv har varit på jobbet på två olika pass idag,, först från 9-14 sedan 19.30-21.00... hej hopp & fem sälj blev det bara idag.. men bättre det än nolla.. Jag & Jonas tog oss förbi systemet & köpte ett par flaskor vin, alltid trevligt att ta ett glas vin på fre kväll.. lite som en tradition hos oss på fre kväll att avsluta veckan med ett glas rödtjut.. Men vi ska upp & röja imorgon igen, grejer ska till förrådet & soper ska till tippen, så vi blir inte ens salongsberusade..

Nu ett litet personligt inlägg till Michael.... Vill bara säga, att ska jag skriva på engelska så behöver du ett svenengelskt ordlexikon!!!!!!! Jag kan ju knappt säga vad jag heter på engelska än mindre stava det.. HA HA HA

Men jag har tränat lite ikväll på jobbet, men det slutate i ett hysterisk garv... men mina kolleger hade roligt i alla fall.. kul att jag kan roa någon..

Nu till något roligt, Jonas har köpt några delar till sin kära gamla Bettan (bilen) för superbillig peng tydligen.. För mig är det bara massa konstiga klumpar i metall som han påstår kommer göra bilen till rena rama Rally åket!!! Men jag är mycket glad för hans skull & vi får ju det efterlängtade garaget imorgon.. så vill ni ha tag i Jonas finns han på mobilen i sitt andra hem!! Som tur är ligger det på samma gård så jag behöver inte springa långt om vi behöver honom.. Kanske ska jag släpa ut en kaffekokare på en gång så han klarar sig ett par timmar i sin nya lekstuga.. bilen & kaffet , dagen är räddad.. ha ha ha
Nej det ska bli roligt att se den växa fram ur sitt fula skal..
Hoppas ni sover gott inatt så ska jag försöka få några roliga kort till imorgon..
Natti Natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahha jag tro Michael behover lexicon i alla fall. Han over som bara den har hemma. Han ar en aning tjatig nu. Undrar hur det bli nar vi flyttar...
Hoppas att du hade en bra helg

Anonym sa...

Bettan, ok jag foratar nu hahahaha!!! Du kan talar Svenska med mig men ursackta for min Svenska.... den är inte så bra.....
Kram! Hollandsk/Svensk Mikael hahaha