2008-10-02

Sjuklingen!

Hej hopp.. Har varit på körskolan på morgonen. Bara att inse det här kommer bli dyrt.. Jag behöver mer körlektioner. Christer gick nog raka vägen till en stresshanterare när jag gick därifrån *ASG* Jag har en del problem med att växla (eller röra runt i bensinen som min mamma skulle ha sagt) & koppla, vissa grejer käns onödigt när man ska ha koll på sina medtraffikanter.. men det blir nog en bra förare av mig åxå sa Christer & gav mig fem körlektioner till..
Kalle är sjuk!! Stackar, han har nu tröttnat på att sitta framför tv & spela tv-spel, kolla på film & kolla in de barnkanaler vi har.. Internet har han åxå kollat igenom så jag har spelat maxiyatsy samt den försvunna diamanten med honom & hör å häpna, jag van båda gångerna. Som den ba mamman jag är hoppa jag runt i köket & gjorde seger danser för att reta Kalle lite extra.. jag är ju en god vinnare precis som han! Efter det ville han inte spela med mig mer (konstigt)..
Jag ska nu ta en promenad med Bella för att sedan ta på mig krigsmasken & gå till jobbet..
Jag blev ju lite sur på min chef som hade en del bebis fasoner för sig igår. Så jag är laddad upp till tänderna för en strid med honom.. Om jag orkar skriver jag hur det gick när jag slutar..
Hoppas ni haft en bra dag
kram Bettan

1 kommentar:

Anonym sa...

En råd i all välmening: tänk på att vem som helst kan läsa vad du skriver inkl chefen :o)
Här i norr är det kallt som f-n.. Har inte fattat att det är höst o att jag måste klä på mig ordentligt..
Kram till er alla!
www.anjocapi.blogg.se