2008-10-13

Vilma sjuk!

Nu har sista familjemedlemmen drabbats!! Vilma har fått feber, ont i halsen, ont i kroppen.
Som tur är så har vi alvedon & halstabletter hemma.. Idag var ju första dagen på jobbet efter min vecka i sängen med feber, halsont m.m. så det var inte kul & komma hem för att upptäcka att jag har smittat Vilma med mina hemska baciller.. Men tack & lov så jobbar jag kväll så vi behöver inte krångla med vab utan vi byts helt enkelt av vid 16.00 på eftermiddagen så vi kör ett pass var. Så imorgon så består dagen av att läsa sagor & pyssla om Vilma.. Jobbet är en gnällpunkt som jag inte ens vill tänka på, så det tar vi vid ett senare tillfälle. Ska bära in lillstumpan till våran säng för att ha uppsikt på henne inatt & att vi kanske får ett par timmars sömn.
God natt på er alla & ha en bra dag imorgon..
kramizar..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman, skönt att du är bättre i alla fall. Synd at Wilma skulle bli sjuk nu!! hoppas att ni får en mysig dag i alla fall

Anonym sa...

Hej på er!
Synd att Vilma åkte på en förkylning också tillråga på allt! Hälsa henne så gott från mig!

Anonym sa...

Hälsa stumpan från oss!
Kram!
//Pia
www.anjocapi.blogg.se