2008-11-13

Tors.kväll!!

Natte dags tror jag!! Jag ska ju bryta trenden att sova hela förmiddagen & jobba dag imorgon.. Efter det ska jag nog gå & köpa hårfärg,, jag tror jag har hittat gråa hår ;( så här gäller det att maskera alla åldersbevis ha ha ha ha
Nä jag är faktist inte så fåfängd, men jag har en ordentlig utväxt som inte är snygg..Jag funderar även vad jag ska ha på mig imorgon då Jonas har belamratt min garderobsdörr med massa lister som ska bli ett undertak så småningom.. Nattlinne kommer bli en hit på jobbet men det kommer bli kallt på vägen dit.. Samt att min syster har sytt nattlinnet åt mig, det är vitt i botten med svarta & vita FÅR (bäää)
Så ni förstår vilken vacker syn jag är!! Jag får drömma om det & hoppas att jag löser det problemet imorgon..
Natti natti på er..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jösses har du kvar det än!? gick jag i sexan när jag sydde det eller?! men visst är det fint!
Ola skäller på mig för att jag har så gamla kläder!