2008-11-12

Ons. kväll!!

Halloj på er!!
Ja det har varit lite dåligt med bloggandet,, men Jonas är hemma & sitter med datorn vart jag vänder mig.. i soffan, sängen, köksbordet till ok med på toa!!!!
Så det där med bärbar dator var ju en hit!!! Jag brukar ju få låna den när han är på jobbet, men nu har han varit hemma i två dagar åååå jag får knappt titta på den *SUCK* Annars har det inte hänt ett enda jota här hos oss.. allt rullar på & är tråkigt som vanligt..
Jo vi har ju helg planer.. min älskade systerson William fyller 1 år på lördag så vi har planer på att glida ner någon dag för att överräcka "trummorna" (nä jag bara skojar) Eftersom min syster trillar in på min sida i mellanåt så håller jag det hemligt till lillkillen har öppnat presenten.. Men det finns så mycket kul till småkillar idag, sen är det ju inte mitt barn så jag kan slå på stort. Bara det låter, blinkar, säger brum..brum & inte går att stänga av är jag en lycklig moster ha ha hämden är på gång.. Hon har ju haft två syskonbarn att skämma bort så jag tar upp kampen nu.. Ebba??? ja hon är inte lika mycket för det där som en ett åring men jag kanske skulle köpa lite mer smink & smycken till henne,,,samt ett trummset, bas, kebord & en elgitarr!!
Nä nu ska jag krypa i säng!!
Godnatt på er....

Inga kommentarer: