2008-11-18

Lör, Sön, Mån & Tis..



Halloj!!
Det är nu ett par dagar sedan jag tittade in här.. Har varit en del att göra..
Fre kväll gick bra jag var väl hemma kl ett på natten efter att ha bärt ca 35 skrivbord lika många datorer & pennor....... Det blev jätte bra & vi har nu jobbat i de nya lokalerna i två dagar.. Super fräsht!!
I lördags latade jag mig mestadels av dagen fast jag han även med att dammsuga lite samt plocka undan lite..
Söndags var vi & grattade super killen William på hans ett årsdag.. Han är lika go som han ser ut.. Lite jobbigt med alla ansikten men han kommer vänja sig..
Så en hel dag fick jag umgås med mina söta syskonbarn Ebba & Wille.. Det behövs för det är så sällan jag har chansen.. lovar bättring när körkortet är i hamn!!
Jag han tillok med fråga Ebba vad hon önska sig i julklapp... men jag tror inte att jag kan uppfylla alla önskningar men någon ska jag nog kunna få till..
Sedan hem & tvätta på kvällen.. jag förstår hur det är att jobba itvätten inom det militära el. sjukhustvätten *SUCK* jag hade ett lika stort berg att ta mig igenom.. men klart blev det..
Måndag var en skräck dag... ingenting gick rätt.. men tack & lov så kom det en lugn & skön tisdag.. Ska nu gå in & utmana min man på Xboxen... Golfspel lånat av min snälla svåger Ola.. Typ det enda spel jag kan, men det är jag en jäkel på..
Ha nu en underbar natt & sov gott

1 kommentar:

Louice dela Cruz sa...

hahha, låter som ett par underbara dagar :P