2008-11-09

Söndag!!

Hej hopp I dag är det FARS dag hela dagen!!
Först vill jag gratta min pappa på denna speciella dag, vi var ju hemma igår så jag hoppas du inte blir besviken för att vi inte kommer ner idag igen.. men jag ska tänka lite extra på dig !!!!
många kramar Bettan (stor grisen)

Sedan min man som jag har två barn ihop med!!!! Barnen & jag önskar dig en trevlig dag med massa mys eller slöande!!! Grattis som sagt.

Sedan fick jag en tråkig hälsing från Michael i Holland hans fru Tina har det jätte jobbigt just nu hennes mamma gick bort förra veckan.. Jag ska tänka på henne så mycket jag orkar & skicka ner glad energi!!!!!
Bakom molnen finns alltid solen, stax kommer du att se den, för den väntar på att du ska se den.
kramar Bettan

Nu ska jag ta tag i städningen för att göra huset respektapelt... *SUCK* men lilltjejen har lovat att hjälpa mig!!! Gulligt va???
Oj sedan ska vi laga middag för att Jonas ska få en fars dag middag, men med mina kunskaper så blir det nog pizza i slu ändan!!!
ska berätta vad som hänt i helgen åxå, men det gör jag senare.. fick ju åka pling plong bil till akuten till mina barns stora avvundsjuka!!!

1 kommentar:

Jånas den alsmäktige & fullkomlige sa...

Tack för farsdag frukosten, det gjorde ni fint, jag njöt verkligen av att få känna mig omtykt av familjen.
det kompenserade nästan de 2 år som ni "glömde" bort farsdag
hihi

nä skoja bara, jag blev jätte glad över frukosten
älskar er hela familjen, ni är mitt allt.