2008-11-25

Tisdag kväll!!

Oj vad tiden går.. om en månad är det jul & jag har inte ens börjat julpynta än. Vid det här laget brukar vi vara klara & trötta på glögg. Men i år har vi inte ens druckit glögg.. Kanske ska jag bjuda in grannarna på glögg & pepparkakor till helgen (när jag fått upp allt pynt alltså)
Saknar känslan av allt mys som är runt advent då butikerna började julskylta redan i början på oktober här i stan.. *suck* lite tidigt tycker jag allt.
MMMMMM Jag kanske ska köra igång ikväll då jag är ledig imorgon... Nej jag lovade att ringa Helena i Eskelstuna för en kvälls prat & ett glas vin på var sitt håll..
Får börja imorgon med det..
Ha en god fortsättning på er alla..Kram Bettan

1 kommentar:

Louice dela Cruz sa...

asch då bettis!! Det är ju en hel månad kvar till jul ;)