2008-11-26

Onsdag!!

Japp jag drog igång & började julpynta.. men jag kom bara till köket. Men om jag håller på i den takten är jag klar veckan innan jul!!
Men man torkar,dammar & pyntar & det tar ju sin lilla tid.. Måste göra om dörrkransen imorgon så den blir juligare.. Kul ord JULIGARE heter det så?? ha ha
Jag & Jonas var till körskolan på kurs i ett par timmar på kvällen.. inget nytt där utan det var att kasta pengar i sjön känns det som, men nu ska jag få köra med mannen min ialla fall.. Så har vi tur får jag min lilla lapp så småning om..
Imorgon är det stödning på dagen & jobb på kvällen..
Måste bara tippsa om Jonas Gardells blogg.. sjukt rolig imellan åt.. www.jonasgardell.se

Ha nu en trevlig dag på er alla..
kram Bettan

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir ni hemma under jul och nyår? Vi åker upp till Piteå till min kusin o hennes familj. Det ska bli så skönt att komma iväg hemifrån några dagar..
Hoppas du får det juligare i hela huset snart! :o)