2008-11-04

Pyssel!!

Nybetsad skohylla till hallen..Alla ser att det är en skohylla & ingen sj pall!!
Dessa kommer hamna på utsidan av huset, vid propp skåpet!! Tror jag!!

Fick en TSL av min mamma med farmors dödsannons i
& kolla vilket fint motiv jag hittade på ett uppslag!!!
Vems signatur det är kan ni nog gissa!!

& så här blev hela kransen,
som nu pryder våran hallvägg där nere..




Jag gjorde även ett hjärta till köket, Enkelt stålhjärta lindat med blåbärsris..
Jag frågade min kära lilla syster om hon ville ha något eftersom det är hennes
födelsedag idag, men jag väntar nog med det till imorgon för jag kan inte kan
gå ut & hämta det i skogen nu!!
(Så har du kommit på något speciellt så får du ringa mig...)
Men som sagt lillasyster fyller år.. Hela tjugosju år blir hon.. stora tjejen!!!!
Grattis önskar hela familjen P.. med hund, vi kommer neråt en helg så vi kan
umgås en hel dag istället.. Men jag saknar dig & hoppas att smörgås tårtan
blir god.. kram Storasyster....

2 kommentarer:

Anonym sa...

smörgåstårtan var underbar ni missade något där

Louise sa...

Får väl göra något liknade till er när ni kommer ner!!