2008-11-02

Söndag!!

Hej på er alla!! Vi lever & mår bra.. men det har varit lite körigt de sista dagarna..
Först var vi barnlediga ett par dagar & gissa om luften gick ur en,, vi har dock försökt fixa & dona medans vi haft chansen.. gäller ju att kassta en del grejer när barnen inte är här.. När det var klart så åkte jag till jobbet & Jonas gick ut & lekte med gamla Bettan... Men i lör kom Tina & Gordon med barn hit.. Det var jätte länge sedan vi träffades så det vart mycket skratt & vin... Men jag tyckte allt att wiskyn tog slut fort ha ha ha.. Men det har som sagt varit mycket & stressigt men jag ska skärpa till mig ordentligt... Nu ska jag vandra till tvättstugan för att ta hand om tvätten *JIPPI....SUCK* men jag ska sitta därute med en god bok & bara njuta av ljudet från tvättmaskinerna så att jag orkar höra på allt tjat i en vecka till...
Kramar på er alla & hoppas ni haft en trevlign allahelgona helg..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du hade rätt angående författaren av den boken jag lyssnade på det var hon som hade skrivit Freja, Saga Fördömd m.m. SURT!