2008-11-06

Torsdag!

SLÖ DAG!!! magarna mår bättre tack & lov men nu berättade Jonas att han mår tjuvtjockt!!!
Men han är stor pojke & får klara sig själv.. Jag skulle ju ha fixat utanför min grannes dörr idag men det var så jä..la kallt ute att jag & Vilma bestämde att det fllyttas fram till nästa vecka!!
Annars har jag inte gjort något intressant idag... jo tvättat, diskat, lagat mat i omgångar, läst ut en Nora Roberts bok, varit ute med hunden m.m. Det ser mer ut när man skriver ner det, fast det känns som jag suttit på rumpan hela dagen...men imorgon ska jag till körskolan för en dubbellektion!! dyrt & bra om man vill ha den lilla lappen!!Kanske borde jag gå & plugga lite åxå!!
Men jag ska nu väcka min man i soffan så han kan gå & somna om i sängen!!
godnatt på er alla!!

Inga kommentarer: