2008-11-07

Fredag!!

Halloj på er alla!!
Jag & Kalle sitter nu vid köksbordet & suckar över att vi har tråkigt.. Han har varit hemma ifrån skolan på grund av ett litet stick i armen i ons (stelkrampssprutan) & det har nu kulminerat till en liten svullnad samt oooolidlig smärta enligt Kalle, men försök få i honom en alvedon *hög ljuda protester* Det bästa var att vi hade lämnat med EMLA (bedövningssalva) till skolsyster som hon satte på & sedan stack hon över bedövningen i alla fall!!! SUPERSKOLSYSTER enligt Kalle..

Jag själv har varit utanför dörren idag, jag hade ju en dejt med körskoläraren Christer.. Jag fick betala hela kalaset så jag förstår att han sa att körningen gick bra.. Nej skämt & sido,, enligt honom så kan det vara dags att förbereda sig på uppskrivningen.. *supernervös bara jag tänker på det*
Kalle var då själv hemma & gissa vad han hade gjort i tre timmar.....................................................
Ja just det, kollat på tv & film!!!!! opps han hade byggt lego åxå !!Kreativ kille det där!!!! Nu ska jag ta & kolla i frysen för att se om det finns något där som är ätbart & går på 3 min blankt att
tillaga....

Hej hopp gummisnopp!!!
Kalle blir stört sur när man säger så... hi hi han är en sådan tacksam ålder att reta i nu...
Förstår varför pappa reta oss som tonåringar!!!
Ha det bra!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Bettan, please check my site!