2009-03-13

*********Vänner***********

Oj igår var en sådan där dag ni vet som man hinner prata med sina vänner samt storstäda!!!
Helena... Jag är så himla glad för sin skull!!! Ge gärnet & satsa på detta... det är antagligen rätt annars skulle du redan hittat fel på situationen!!!!
Louice ja saknar dig!!! Men jag hoppas att allt känns toppen idag & att du har en helsikes massa energi!!!
Ja vi bor en bit ifrån varandra.. ca 30 mil & vardera håll.. men imellanåt hinner vi träffas & iband sitter vi i telefonen i TIMMAR!!!
Idag har min underbara vänn Rosa varit här... Hon har sån sprudlande energi så jag känner mig uppåt av att bara skriva om henne!!!
Trotts att jag satt i telefonen större delen av eftermiddagen så han jag uträtta stordåd i huset.. Så nu sitter jag här & har halvtråkigt utan nått att göra..
Ja jag får väl hitt på nått :) kanske vattna blommorna & prata med dem en stund.. det var ett par års sedan vi hade ett ordentligt snack...
ha en underbar fredags kväll!
kram Bettan

2 kommentarer:

Louise sa...

Jag tog mig åxå ett snack med blommorna idag, frågade om de ville ha en sup och de tackade jaaaa allihopa!!!
Hade dina blommor nått att säga?

Anonym sa...

Hej Bettan, really funny e-mails you are sending hahahaha. Kram Michael