2009-03-05

Torsdag..

oj oj vilken lång dag det varit idag... :( Upp i ottan med barnen.. Vi har ju ett schema att följa så vi blir inte lika osams som pappa & barn!!!
Jag körde till skolan (utan att kvadda bilen & alla är vid liv) så Vilma satt i baksätet & var tyst hela vägen till skolan (har aldrig hänt innan, vad jag vet)
Sen hem & ut med hunden.. gick sedan & la mig för en tupplur på 3h.. opps.. men jag har en doktor som sagt att jag kan göra så!!!!
Sen upp & käka lunch, sen till körskolan... Ja det gick mindre bra, men jag kan bekräfta att jag är inte super dålig på det där jag behöver bara TRÄNA mera *attans*
Sen till psykologen Monica.. efter 1h så behövde hon nog gå in till sin kollega för att få lite enrgi!!! Hem & blogga lite, men internet bara krånglade så jag gav upp & ringde till min mamma för att kolla att alla mår bra!! Sen lagade jag en gorme rätt al'a Bettan... mums mamma scan köttbullar & snabbmakaroner!! Jag är riktigt stolt eftersom jag varken brände k.bullarna eller kokade makaronerna för länge!!!
Båda barnen tvättade & ligger i sina sängar & kl är bara 20.10.. WOW!!!!
Ja ok jag mutade dem... de fick lyssna på saga & kolla på sin TV... *SUCK* men jag väljer mina strider...
& nu ska jag gå & ta hand om min sjuka man... 39 i feber måste vi kurrera..
ha en bra kväll!!!
Kram Bettan

2 kommentarer:

Anonym sa...

är du arg????? Kram Michael

Anonym sa...

Hej gumman,
interjuv gick bra, men det var många sökanden.... så håll tummarna!!! Får ev besked nästa vecka.
Hur är det med dig, puss o kram hela dan