2009-03-29

helgen som vart ;)



Riddarveckan -08 Jonas, Lena, Carro, Kurre, Kalle, Vilma & Ebba!!

Ja fredagen städades det & på kvällen drack vi vin, pratade i telefon med goda vänner..
Lördag förmiddag kom mamma & pappa förbi på en fika, Kattis kom förbi med sin dotter Sandra & blev kvar över natt.. Vi hade ju fixat barnvakt till kvällen för att inta Kurre & Lenas lägenhet. Så vi tog med Kattis på en oförglömlig kväll ;) Ja vi kom hem vid fyra på morgonen & hittade våra sovande barn i tryggt förvar med barnvakterna Jejja & Emelie!!
Söndag!!!! Japp jag är för gammal för att vara ute & springa på nätterna!!!
Jag mår inte alls som jag förkänar.. jag borde må jätte bra eftersom det var en mycket rolig kväll.. Men någon gång under kvällen så måste någon ha brottat ner mig & hällt i mig massa vin????????
Så dagen har bestått av alvedon (guds gåva till baksmälla) & vatten i mängder...
Ser fram imot en lugn vecka med massor av mys.. Har lovat barnen att vi ska baka bullar imorgon.. kanske får jag fylla frysen med lite kakor åxå...!!!
Vi har nämligen bestämt att nu är det VÅR...
många kramar Bettan

Inga kommentarer: