2009-03-04

Tisdag

Hej Hej..
Idag ska vi inte göra mycket!!! Men vi ska ut & övningsköra lite grann eftersom jag ska till körskolan kl halv 2 på tor.. bäst att träna lite så man är i toppform!!
Kl 6 ikväll så börjar "helvetet" TVÄTTTIDEN... ja att jag säger så är för att vi har rensat i både Kalles & Vilmas rum.. & jisses vad tvätt det blev.. enda possitiva är nog att vi hittat socka nr två som varit borta hi hi & Kalle lärde vi oss att han kasstar in allt i skåp & lådor för att få golvet att vara så rena som möjligt *SUCK*.. Men nu är det snyggt städat & barnen vet vad som gäller!!! Håller de inte ordning så får den som missköter detta regel flytta in i vårat sovrum & det är så litet så de får plats med en säng & typ inget mer...
MMMjag tror jag ska be Jonas att vi kör till tippen idag... JA det ska vi göra!!
Så jag måste sluta innan den tanken försvinner...
kram på er!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

So sweet your reaction!!! Hope to see you and your famely soon! Kram
Michael

Anonym sa...

Hej älsklings vännen,
Hur har du det, har du överlevt tvätten??? Håll tummarna för mig på måndag... kanske vi kan träffas snart!!! Saknar dig. puss o kram