2009-03-24

Depp morgon & daddelsirap...

Hej hopp.. när jag vaknade i FÖRMIDDAGS så var livet PISS..... Jag förstår inte ens varför jag gick upp.. Satt här & surade & inte blev det bättre av att jonas var glad som en lärka..*suck*........
Men livet blev bättre.. En skål av min nya favvo... Turkisk Yoghurt, 2tsk daddelsirap & en näve nötter (gärna blandate sorter)!!!! Super gott.. går att ha till frukost, lunch, middag & efterrätt... kan det bli bättre????
Nja lite bättre blev det, jag kom på att jag behövde uppdatera min sons garderob med tröjor.. sagt & gjort iväg till Bervik.. HM kanon affär!!! Hittade 2 t-shirts, 1 långärmad t-shirt, & en fleece för bara 150:- som hittat.. Även Jonas hittade ett par mysisar för 190:- så vi kan säga att nu är han en äkta sofftis...
Ja strumpor fick han med.. Utan hål på varje stortå.. Måste vara en konstig sort vi köpt innan, han har nämligen lufft hål på alla gamla som ligger i garderoben ?????
Men vi tjejer fick klara oss utan massa krimskrams idag.. Men vi tar igen det på en mamma & Vilma dag på stan!!!!
Nu ska jag hoppas i gympadojjorna för att promenera en timma med vovven... Beach 2009!!! ;)
Ja drömma får man,,, men ni förstår ju själva.. jag kan ju inte direkt skylla på att jag har fått barn för 12 & 7 år sedan!!!!
HA EN UNDERBAR KVÄLL!!!
kram på dig ääää ta en extra kram...

1 kommentar:

Louise sa...

Jo du kan nog skylla på det än... för det tar 7 år för kroppen att återhämta sig efter en graviditet och har man en långsam kropp så har man!!! ;)
Hoppas att det känns bättre idag kram Lollo