2009-03-26

RENT HUS....

Nej det har jag inget ;) men jag behöver bara plocka bort barnen & hundensleksaker, dammsuga & skura så vipps är jag klar.. sammanlagt tar detta en timma...
Men tanten igår på programmet Rent hus... Jag har aldrig sett så mycket grejer.. Efter utrensningen såg hon inte vidare glad ut, men jag undrar får hon hjålp efteråt????? hon behöver säkert en psykolog för att prata om sitt problem.
Jag skulle vilja veta hur det har gått för alla som varit med under åren!!!
Det är som med vissa böcker... HUR GICK DET SEN???? levde de ihop i alla sina dagar, bröt de upp???
Ja jag känner starkt för dessa människor!! Jag hoppas att det gått bra för alla!!!
Nu ska jag nog ta en kopp th'e & bara njuta av det gråa vädret... :(
Eller fixa till balkongen, för våren är ju på väg, eller hur???
kram Bettan

Inga kommentarer: