2009-03-31

FÖRSTA KÄRLEKEN!




Har nu torkat tårarna på Kalle & försökt berätta alla hemska saker man kan säga som förälder.. mister du en står dig tusen åter mm
Men tårarna bara forsätter rinna...
Men jag vet hur han mår.. jag kommer ihåg första kärleken & hur ont den gjorde när den tog slut..
Men min Kalle är en drömkille.. han skickar kort, spelade in en video, köper blommor, håller handen, försvarar, längtar, stöttar, kramas & PUSSAS....
Så jag hoppas att denna tjej inte har förstört romantikern i honom,, utan att han fortfarande alltid kommer tro på KÄRLEK....
Men nu ska jag gå in & ge honom en kram till,, Mammas & pappas kärlek kommer alltid bestå ialla fall!!!!!
Men just nu är det nog ingen tröst.....
& DUMMA Kalles "kompisar" som MÅSTE förstöra denna första förälskelse för min fina kille....

Tjola hopp
gummi plopp..
Kram Bettan

1 kommentar:

Pia sa...

Å nej, stackarn!! Det är tufft med kärlek.. Krama honom från mig!! :o)
Ja, släng in en kram till resten av familjen oxå!! ;o)