2009-03-11

**NÄRA & KÄRA**

Hej!
Ja jag har ju inte skrivit på ett par dagar.. Mycket har att göra med att mina hjärna går ju bara på halv fart & det är mycket jag vill uträtta men orken är dessto mindre. För ett par veckor sedan pratade jag med min underbara svägersk i norr som gav mig en mängd underbara tipps hur jag kan förändra min situation.. Det är det jag håller på med så då blir allt konstigt känns det som.. Vardag vill jag ha NU!!!

Men tillbaka till mina nära & kära, inom min familj har vi någor telepatiskt tror jag. Vi känner av om något tråkigt är på gång, om någon behöver hjälp!!
Men helt plötsligt har jag märkt av att även mina vänner känner av hur jag mår!!
Spoky.. men det är bara att suga i sig av alla kloka ord!!
Men min nya super idol är min lilla syster som är så klok!!! Hon sitter i en OTROLIG jobbig situation men ändå så har hon superkrafter att ta sig igenom detta åxå!!
Jag hoppas att om hon behöver hjälp att hon verkligen skriker till ordentligt så att vi förstår henne ordenligt!! Hon kan vara så stark att vi vet att något är fel men att vi tror att hon fixar allt själv!!! Men vi finns här... även om det bara är för att skrika rakt ut & bonka, slå, gråta så finns vi här!! :)

Solen skiner idag!!!! Ja bara det gör att jag känner mig som super women jag åxå!!
Tror att jag ska gå ut & bara sätta mig i solskenet & insupa all energi så att jag kan lagra den energin till sämre tider.
Samt få Vilma att ta av sig nattlinnet & ta sig in i durshen för att tvätta bort febern som hon haft!!
Kanske bära ut möbler till förrådet??
Ja våra vänner K & L har äntligen fått sitt hus sålt & vi köpte en bokhylla till Vilma av dem.. Men döm av min förvåning vi kom därifrån med en bokhylla, 3 hyllor, en trä låda, två anslagstavlor, en golvlampa, en stor matta samt tre små mattor, en sänglampa & flera stora speglar m.m. !!!!!!!
Ja så nu måste jag fixa till här hemma så att det blir så där bra som jag hade i tanken!!
Ha en helt underbar dag i solen & passa på att njut för jag har bestämt att nu är våren på gång!!!
kramar Bettan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej måste först säga att jag gillar denna nya texten på hemsidan jättemycket lätt att läsa!!!

Idag har jag och Sabina tagit en tur till staden fikat handlat på systemet köpt hundhalsband m.m. tur att jag har henne på nära håll och idag behövde hon mig och min bil... deras är "död" håller tydligen på att gå av på mittet om man säger så??!


Håller med dig om Lollo hon är urstark... men jag är lite orolig för hela familjen nu! Men det fixar sig säkert på bästa sätt, var en sväng där i går och är väldigt imponerad hur barn fixar saker och ting på ett mycket enklare sätt än vi!

Kramar till er ALLA!

Anonym sa...

"Tålamodsmössan" på!!! ;o)Har hittat avslappnings-cd:n så den kommer snart via en brevbärare..