2009-03-25

onsdag=tvättdag!!

Oj oj kl är redan 20 min i sex & tvätt tiden börjar strax !!!! & jag vill INTE....
Idag vill jag bara slöa & kolla på skitiga hem ikväll...
Men men det är ju ett måste annars finns det inte en strumpa ren i hela huset & jag kan inte låta Kalle komma till skolan i mammas rosa knästrumpor... Snacka om pinsamt!!!
Kalle har ju blivit en stor kille.. Ja flickvänn & allt!! Söta Liza med Z, jätte viktigt!! Kalle kom hem idag & berättat att de pussats... min enda komentar vara att då får du vara noga med tandbortsen så du lucktar gott ur munnen!!! Super morsa som inte "bryr sig".. men jag tänkte att jag ska inte göra en stor sak av det utan bli glad att han kom hem & berättade att han tyckte det var både pisamt, mysigt & med ren skräck han gjorde det!!! Hoppas han alltid kommer vara så öppen med känslor & nyheter till sin gamla mor...
Nu ska jag sortera tvätten... kram på dig... ;)

1 kommentar:

Louice dela Cruz sa...

ååh vaD roligt för kalle men skrämmande för mamsen! hehe