2008-12-11

Tors..kväll..

Halloj på er!
Sitter här & funderar på hur hemmet kan bli ett slagfällt bara man struntar i att plocka undan i ett par dagar..????????
MMMMM först tänkte jag skälla på barnensedan kom jag på att det kvittar hur mycket jag skäller för de ser & lär!!!!!
Ja jag är en riktig slarver....*suck* bara att erkänna, men nu är köket skurat & rent.. Så det är bara att dammsuga resten imorgon kväll..
Imorgon bitti har Vilma lussefirande kl 6.45!!!!!Jag är ju knappt vid medvetande vid den tiden på morgonen.. Jag ska ta med kameran för att ta lite bilder för att sedan få flash backs när jag tittar på dem.. Har vi tur kommer vi se vad de föreställer med mina foto kunskaper *ASG*
Kanske ska jag låta Jonas hålla i kameran..mmmm...
Jobbet var trevligt idag, men ack så tråkigt.. Funderade på att hitta på något bus men det var ingen som ville haka på & det är ju inte lika roligt att få *skäll* själv, så jag hoppade över det.. Kanske jag ska hitta på något bus imorgon då jag jobbar med dagpasset.. de är faktist lite roligare än kvällspasset..(förlåt kvällen)
Här i K-stad ligger snön som ett varmt täcke över hela staden & det är vinterfint i alla fönster!!!
Nu ska jag krypa i säng.. kramar till er alla...

Inga kommentarer: