2008-12-10

Ett par dagar sedan!


Halloj på er!!
Kalles öga mår nu bra men han är antagligen översynt på vänster öga så vi ska iväg till optikern för att göra en koll. Det skulle förklara varför han inte hänger med i läsningen i skolan!!!
Annars har det inte hänt så mycket här.. Snö har vi som både regnat bort & återkommit igen.. Kallt som bare den men jag hoppas på kram snö i helgen så vi kan göra lite snögubbar.
Idag hände ett litet miss öde i å för sig.. Golvmoppen hade stått med vatten i sig i typ en vecka & jag kände att nu är det nog dags att byta vatten, så jag tog & skulle vri ur moppen & vipps så gick skaftet AV!!!!! Ja ni kan ju se framför er den soppan det blev av det.. rostigt slem som spred sig över nya tapeten i vardagsrummet.. Men nu har jag varit & köpt en ny flådig sak från Rusta.. helt i min färg.. Lime, lime & åter lime.. kommer nog tycka att det är roligare att städa nu.. (det var rent vatten i golvmoppen som stått i en vecka om det är någon som undrar!!)
Nu ska jag byta om & ge mig iväg till jobbet, för att avverka ett pat timmar i underbart sälskap av min kolleger..ha en trevlig kväll.. kram Bettan

Inga kommentarer: