2008-12-30

näst sista dagen på året!!

Ja den började bra.. Jonas har städat hela radhuset medans jag slöade!!! Underbart.. han till ok med for till soptippen för att slänga "skit"!! Jag har passat på att leka sjuksköterska under dagen då grann killen på två år blev prickig & andningen var tung.. så lite tavegyl i honom & fika med hans mamma så var ett par timmar förbi..Vi passade även på att spionera på nya grannen som flyttar in.. Han har en doktors titel på universitetet oj oj men vi hade behövt en kvinna till som vi kan förstöra med vin & kvällscigg..ha ha vi är faktist ganska lugna, igårkväll var jag & ena grannen ute & gick en kvällspromenad vid kl elva!! Ja & vi var inte hemma förens vid tolv så vi motionerar ibland.. Jag väntar nu på att maten ska bli klar för den luktar himelskt.. kyckling gryta med fullkornsris (dock ej riktigt ris som våran son säger,det ska vara vitt ris!!!) Sedan ska vi åka till systemet & köpa mouserande vin!! & ett pommac till barna,, vet ej vad det blir till mat imorgon men något ska det väl bli.. köttfärssås vill vilma ha!!! men jag var inte lika sugen som hon på det.. nu är maten klar..
Gott Nytt År på er alla... kramar Bettan m. familj

Inga kommentarer: