2008-12-18

Torsdag kväll!!

Japp jag blev hemma en dag till.. jag vaknade av att halsen kändes som en getingsvärm hade haft besök där under natten.. men nu känner jag mig ok igen trött men det har ju sina orsaker.. jag har ju gjort nada ingenting sedan i tis.. så nu ska jag packa åt barnen som ska åka till gammel mormor & gammel morfar imorgon..
Jonas ska på morgonen köra ner en av våra tre bilar till lillebror, där den ska stå så Jonas kan plocka isär den för att använda dem i den gammla opeln så att hon blir som ny.. Sedan kommer morfar mormor & hämtar upp honom i Hova för att sedan köra upp honom till Karlstad.. hänger ni med??? när de kommer hit ska de hämta Vilma som är på fritis, sedan hem för att hämta Kalle som åker direkt hem ifrån skolan.. Efter det ska de följa med hem till dem i Mariestad & vara där i helgen.. phu... jag & Jonas ska på firmans julfest & passa på att storhandla inför jul & annandagen..
Passa på att städa lite granna åxå hoppas jag samt bära ut låderna till förådet som vi pratat om nu i ett par veckor...
hej hopp på er....

1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul Bettan!!!