2009-05-26

Bortskänkes "1st son"

Ja igår var han billig ska ni veta... RESPEKT... är inget den pojken har!!!
Ja jag vet att det är vårt ansvar som föräldrar att lära honom det... MEN...

Jag tar det från början:
Vi hade lovat barnen att vi skulle åka banvallen med barnen igår kväll som en mysig träningsrunda & umgås lite...
Men klockan han dra iväg en del eftersom vi bytte badkar med grannen.. så fick Kalle för sig att vi inte skulle hinna.. Så Kalle snart 12 år bröt ihop fullständigt..
Men vi hade lovat så iväg kom vi ialla fall. In med rollerbladzen/ innlinesen i bilen, ner till banvallen började ta på hela munderingen & då upptäcker jag att min innersula i skon är BORTA..........
Till på köpet hör att jag har använt mina skriller 1 GÅNG!!!!!!!!!
Men min "älskade" son har fått låna dem ett par gånger för att hans broms var dålig..
SÅÅÅÅÅÅÅÅ jag undrade naturligt vis var min sula var???????
& då säger min son att den trilla ur men jag stack i den bara igen!!!!!
Jag kan säga att de är inte bara att sticka i & de är defenitivt svåra att få UR!!!!!
Så in i bilen igen för att åka hem & hämta min sula som vi TRODDE låg i hallen,,,,, tji fick jag... DEN ÄR BORTA, FINNS INTE!!!!!!
Så jag berättade för min "älskade" son vad jag tycker om RESPEKT för andras grejer...
Var så arg så jag fick gå iväg till grannen & dra lite mer tapeter... & avreagera mig!
Men idag så har jag nya friska tag & en son som är överdrivet snäll,omtänksam!!
Så jag hoppas att din dag blir bättre än den jag hade igår...

Inga kommentarer: