2009-05-22

Körskolan...

Nu har jag äntligen bokat uppskrivning & uppkörning!!!!
Men jag har tillbringat ett par timmar ihop med min övningslärare Robert idag... :(
Ja det går bra! Men han tycker att antingen går det för fort eller så går det för långsamt :(
Det är svårt att behaga den mannen ska du veta....
Men det känns bra att jag är på gång i alla fall!! Nu ska jag ta & öppna en vin flaska, för att njuta av ett glas vin & regnet som hänger i luften...
Kanske ska jag ta mig en tur förbi Campus där det ikväll kommer vara årets brakfest.. Alltid kul att kolla vad de ställer till med i år..Förra året så var det utkastade möbler, glas i alla möjliga skepnader,små bränder & förstörda byggnader!!!
Så vi får väl se om polisen får på ringning i år igen eller om det blir lugnare..
Hoppas att du får en trevlig kväll & att solen kommer tillbaka imorgon igen!
kram

Inga kommentarer: