2009-05-08

Fredag hela dagen!!

Japp det händer inte ett skit i våra liv ljust nu... Jo jag har tagit tag i körningen ordentligt nu *PÅ TIDEN KAN MAN TYCKA*
MMMM jo jag har varit på Rusta, Lidel m.m idag & schopat det där jag har sagt att det ska jag köpa någon dag... så klart, nya mål att sätta upp..
Kanske börja packa inför imorgon,, stor matta, majblommor som ska levereras, dimmer, bok, klädpåsar, m.m.
Ja vi ska ut & åka imorgon.. Mormor fyllde ju 70 år i torsdags så imorgon ska vi fira henne med buller & bang.. ÅÅÅÅÅ jag ska äntligen få träffa mina kära syskonbar!! Har saknat dem en del,, vi bor ju inte SÅ nära varandra att jag kan sticka iväg & bara umgås med dem själv en stund!!! Men jag ska fixa körkortet till förlossning nr 2 & okkupera väntsalen!!!! *Bara så ni vet Lollo & Ola* ingen id'e att ha mig som barnvakt.. jag ska vanka fram & tillbaka i korridoren!!!!!
NNNÄÄÄÄ jag bara skoja!!!!
Nu ska Jonas åka iväg & hämta stenen till gården så jag får väl börja städa *SUCK*
JJJJOOOO idag har det ju hänt något fantastiskt!!!! Jag har varit ute ok cyklat med BELLA.... ja ni som vet hur mycket hon drar förstår att det var en otrolig upplevelse.... att bara kunna gära det kommer att bli mycket bättre både för henne & oss...
NÄ NU SKA JAG BÖRJA.... Ha en bra kväll...
kram

Inga kommentarer: