2009-05-06

Arbetsförmedlingen...

Har idag varit på AF... ååå det var ett supertrevligt möte..
Tjejen (tanten) jag fick hade massa bra förslag på vad jag skulle kunna göra i framtiden..
Sedan åkte jag hem & började städa.. grovstäda.. & det var visst ett par veckor sedan som jag tog tag i det hela..Jag hann inte döpa alla dammråtter, men det kommer nog nya så jag får väl ha namndop för de stackarna då..
Nu ska jag promenera iväg till min snälla granne som ska massera mig & skälla på mig lite (har nog inte sträckt på mig ordentligt)
Sedan ska jag boka de sista körlektionernaså jag får mitt körkort någon gång.
Idag ringde min mamma & berättade att pappa har satt in pengar av arvet efter farmor.
Eftersom de pengarna är mina Så bestämde jag att de pengarna ska gå till något jag verkligen behöver & det är ju ett körkort!!!
Så nu kanske jag blir klar.....
Imorgon fyller min kära mormor 70 år så jag grattar henne med sång & muntra hurra!!!
ha nu en trevlig kväll..
kram

Inga kommentarer: