2009-06-02

********ONT*******

Jag har såååå ont i min rygg.... Håller på att bli tokig av att inte kunna röra mig ordentligt..Men ibumetin & grannens massage ska nog rätta till detta åxå.
Men Camilla vill att jag sträcker mer på mig.. men det känns som jag ska gå av på mitten då!!!! Eller att någon kör in en kniv i ryggen på mig *SUCK*
Ja ja nog med gnäll, här har solen varit i flera dagar & lyst över oss.
Men i morse så vaknade vi till en regntung himmel som har vattnat alla växter på gården. Himmelskt... luften är fräsh & det börjar redan torka upp efter regnet.
Jag & Jonas har på förmiddagen varit & inhandlat nya växter till rabatten som vu fått utanför dörren. Så vi passa på & plantera i regnet *L*
Nu ska vi nog gå ut & städa efter oss, annars blir nog resterande av grannarna tokiga.
Jo våra goda vänner Kurre & Lena är i Turkiet sedan 1 vecka tillbaka & de ringe idag för att kolla hur vädret var här... pisspotter...*ASG*
Men jag unnar dem lite avkoppling & sol, vi hoppas de kommer hem med massa glada miner & hela resväskan full med sprit!!!
Ha nu en riktigt bra dag.
kram Bettan

Inga kommentarer: