2009-06-08

Körkortsteorin....

Har fullt upp på dagarna med att läsa inför uppskrivningen,, det närmar sig med stormsteg så all tid går åt till att plugga....
Annars händer det inte mycket här i Karlstad, solen skiner & himlen har små luddiga moln som flyger omkring.
Barnen gör sin sista vecka i skolan sen är det SOMMARLOV *Jippi*
Det innebär att vi föräldrar måste vara extra duktiga på att hitta på saker med våra barn. Se till att det är olika maträtter varje dag samt att det finns fika bröd hemma & glass i stora lass...
Har även varit en del & hjälpt våra grannar med att tapitsera deras hall, lagt in nytt fint golv m.m.
Igen gälld så har hon tyckt rätt våra ryggar & masserat oss *TOPPEN* Hon är helt underbar att ha så nära, när det är stelt & ont så kilar man över till en av grannarna..Den ena är som sagt var massör & den andra har den nya SPIKMATTAN.
Min svägerska har använt en annan variant av spikmatta i flera år för att hennes smärta blir lindrigare av denna, den skrattade jag åt & sa aldrig i livet att jag lägger mig på den där... Men har man tillräkligt ont så gör man vad som hälst för att smärtan ska försvinna Å då ä det bara att krypa till grannen & erkänna att jag vill prova... ÅÅÅÅÅÅ f..n vad ont det gjorde de första minuterna men sedan så blev det liksom bortdomnat & varmt så jag somnade faktist på denna fakir matta!!
Denna vi har är en för cirkulationen, den ni ser överallt i reklam & i butiker med hälsokost. Den må vara dyr men den funkar, även på skeptiker som jag :D
Nu ska jag äta en gorme' lunch Makaroner & ketchup... mumma *NOT* men mat i magen...
Ha en bra dag... kram Bettan

1 kommentar:

Pia sa...

så du är lite spikmattefrälst du oxå nu!!! ;o)