2009-06-29

Sol, sol, sol & åter sol!!!! *L*

Oj vad det har hänt grejer..

Först så städade vi undan av all röra som lätt blir när det är soligt & varmt..
Sedan förbereede vi Vilmas disco kalas...
Jonas fick sticka iväg & köpa ballonger & serpentiner *viktigast på kalaset*
Då ringde Jonas bror & berättade att bromsarna hade pajat....
Göra sketa varmt tyckte passagerarna han hade i bilen..
Väl hemma kom broder & tonåringar inramlande,, Jag var så stressad så jag bara vimmsade omkring!!!
Men tack & lov för för tjejerna!!! De ordnade lite lekar & fixade små tjaffs!!!
De är nu mera mina nya gudar!!
Så P. jag lånar gärna tjejerna en vecka eller så!!!!!!!!!!!!!!
Jag lovar att fixa allt de ber mig om *L*
Tyvärr stannade de inte länge utan fortsatte mot hemorten 85 mil här ifrån!!
Men åker man i en gammal bil utan AC så har jag förståelse för att man vill köra på natten. Men det är inte var dag som svågern trillar in på en kopp kaffe :D
En av mammorna stannade & drack kaffe medans barnen lekte, dansade, surade m.m.
Så jag fick lite skvaller tid!!! Underbart att skvallra lite...
Efter att vi blev själva & lokalen städad så passade vi på & åkte & bada sent på kvällen... Till ok med hunden var i vattnet i en timma, så hon var nog varm stackarn.
& idag har vi tillbringat hela dagen vid stranden med underbara grannar!!
Alla hundar var naturligtvis med åxå så folk flyttade sig diskret bort från oss *konstigt* ASG...
Nu ska jag röja på torpet för imorgon förmiddag drar vi iväg te' Hova & passar på att njuta av det fina vädret..
Många kramar till just dig som i detta nu läser detta!!

Inga kommentarer: