2009-06-09

Blogg i bilder...


Våran söta grann kille (Krille) sittandes utanför våran dörr & väntar på sin gud Kalle... Allt Kalle gör ska han göra!!! Det bästa är att han ganska ofta får vara med de "stora" killarna...


Vilma i full mundering... När jag var liten cyklade jag utan hjälm.. Kolla vad vi föräldrar har blivit över beskyddande hi hi men roligt har hon & hon åker mycket bättre än mig *ASG* jag ser ut som en väderkvarn på hjul när jag åker...

4/5 delar av familjen.. Bella, Kalle, Vilma & pappa Jonas ute på våran nya plattsättning på gården.. Man kan även skymta lill Krille på ingång mot Kalle bakom trädet...


Jonas & Bella sittande i soffgruppen.. Ni ser vad pollen det är.. & ja jag var lat jag orkade inte torka bordet...


Vilma, jag & Jonas tog oss ner till Alster herrgård för ett par veckor sedan & strosade omkring.. Underbart fint där nere. Samt att det ligger bara ett par km från oss så det är tillok med cykelavstånd.. Men denna dag fick allt bilen följa med.
Här sitter Vilma på sin tron som den prinsessa hon är. Hon lekte nämligen att hon var prinsessa & vi var hennes undersåtar under hela vistelsen... Ja ja kul hade hon när hon sprang omkring i herrgårdsparken *L*
Nu ska jag byta om för att ta på mig gympa skorna & gå en sväng.. jag har nämligen fått fukt i garderoben så alla kläder har krymt *konstigt*
Hoppas solen skiner lika mycket på dig som på mig idag *Solskens leende till dig*

1 kommentar:

Lollo sa...

Ok.. det var visst varmt här åxå hade jag bara tagit mig utanför dörren hade jag upptäckt det tidigare!! Men det såg grått ut!