2009-06-26

Röd kräfta..

MOHAOHAAAA å det är inte jag!!!!!
Det är min älskade man som ser ut som sitt stjärntecken!!!!!
Ja vi tillbringade dagen på stranden igår & Jonas brukar aldrig smörja in sig, så även igår...
Men jösses vad solen tog, men nu är det så här att han vaje år mobbar mig för att jag har bränt mig.... Så jag kan säga att jag njuter lite av att höra lite gnäll ifrån honom..
Jonas fyllde år igår så vi firade med en lat dag på stranden & bakade sedan en tårta när vi kom hem som vi tryckte i oss alldeles själva!!!
Så idag blir det en dag i skuggan & vad lämpar sig inte bättre då än att städa förrådet!!! Massor som ska till tippen, så det blir till att backa in bilen & fylla den till bredden.... Ska ta kort så ni får se "helvetet"
Ha nu en underbar dag i solen " bränn er inte, använd solskyddsfaktor"
kram Bettan

2 kommentarer:

Pia sa...

Jo jäklar va solen är stark!!! Men trots rödskinnet så verkar ni ha haft en bra dag!! Kram på er alla!

Louise sa...

Jonas, har blivit indian!!!!!
Här smörjs det in så fort som solen visas på vaderkartan på tv... annars är det kört!
Nä lite bloggande och sedan läggdax!