2009-01-18

Söndag!!

oj vad tiden går.. tyckte precis jag satte mig ner men på något konstigt vis har det redan gått en timma..
Ja det blir ju så när man måste läsa igenom alla bloggar jag har på favoriter..
Men en som ligger mig lite varmt om hjärtat ät Hanna Graafs blogg.. En helt vanlig mamma som råkar vara kändis.. Men jag blir glad över det hon skriver samt att se henne trycka i sig choklad.. JIPPI..Mina barn fick ju salt lakris i magen så jag tror på godis chocker redan från början..Tyvärr trodde jag att inget av mina barn skulle äta detta väl ute i världen.. Ett barn lyckades jag med, allt som är svart ger han mig direkt,, men Vilma *SNYFFT* äter som en häst & nallar gärna storebror godis innan jag hinner blinka.. men nu är hon väldigt snäll så hon försöker byta ut det hon tycker är äckligt med storebror..
NU SKA JAG TA PÅ MIG SKORNA & SLÄPA MED FAMILJEN PÅ EN PROMENAD!!!!
men det är väl massa måsten innan vi kommer iväg som vanligt men jag ska i alla fall försöka få med dem ut.. en som alltid är villig är ialla fall hunden.. tack & lov..
Ikväll är det tvättstugan *JIPPI* kanske hinner jag baka några kakor till the't om jag skyndar mig..
massa kramar, just till dig!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman, hur är det med dig?? Jag blev lite orolig för dig nu!!!! du vet att du alltid kan ringa när du villoch komma hit när du vill. Älskar dig och sakanar dig