2009-01-14

Sjukskriven!

Jaha idag har jag varit hos läkare nr 2!! Rolf en man i sina bästa år.. Han var sådär suverän så jag behövde knappt berätta hur jag mådde.. men idag har jag fått diagnosen "utbränd" med inslag av depretion(stavas det så)
Piller fick jag några men det är bäst om jag klarar mig utan.. promenera får jag göra max 30 min per dag, men gärna sitta ute på en bänk & bara insupa frisk luft!! *ASG* Såg mig genast på bänken ihop med alkolisterna utan för systemet med en en flarra i handen hi hi
Träna får jag inte börja med förrns nästa besök som är om en månad.. så jag ska helt enkelt ta hand om mig.. (läs..så ska Jonas ta hand om mig eftersom jag knappt kommer ihåg att ta på mig skorna om jag ska gå ut!!)
Ja detta kommer åxå vara ett kapitel i livet som bara ska lösas..så jag får väl köra igång på en gång!!
ha en underbar dag till er alla!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter ju inte bra att du inte mår bra! Utbränd?
Vad har Jonas fått för jobb?