2009-01-05

5/1-2009

Oj vad det känns konstigt att skriva 2009!!!! jag tror inte jag hänger med längre..
I helgen försökte jag tutta i min kusin att jag bara var 30 & skulle fylla 31.. allt gick bra tills mamma la sig i..*SUCK* hon berättade glatt att jag låg ett år efter & ska fylla 32 i år!!!!???? Hur f..n gick det till????Jag kan ju inte ha tappat ett år sådär bara!!! Jag börjar nog bli dement!!
Eller åxå så har jag kommit till den åldern då jag känner mig som 20 men ser ut som en sleten morsa..
Ja ja idag har jag tankarna hos svärmor hon opererar nämligen sin magsäck som är helt trasig!! Hon gör ungefär samma operation som man gör när man är överviktig.. men på henne gör de det för att ta bort den sjuka delen..Men vi vet att det tar väldigt lång tid för henne att läka så vi får stötta henne så gott det går..Sen ska vi skåla i champanie & käka tårta!!Jag måste nog ringa mina svågrar (Daniel & Richard) & kolla om vi ska ses hemma hos svärmor nu när vi har mamma/svärmor ledigt.. Ja vi har ju kommit på den perfekta födelsedagspresenten till henne!!
Något med renovering är det i alla fall.. lugn hon vet vad hon får & hon har gett oss tillåtelse samt fria händer!!
Nu ska jag å gubben knalla ner till grannen & ta en kopp kaffe!!
kram Bettan

Inga kommentarer: