2009-01-20



Ja nu är det vinter igen!!! Men jag kan berätta att det var lite som en blandning av alla os grenar som finns att ta sig till skolan i morse med barnen!!
Vilma hon sprang nog 5 km häck, samtidigt som hon hade akrobatiska övningar i snön..
Kalle kastade liten slägga (snöbollar) som vi andra fick hoppa, ducka, parera för!!
Men det roligaste vara när jag kom hem & Bella skulle ut... hon bara älskar snööööö
Hon plöjer fram som en mullvad genom snön med näsan.. Hon ser ganska tokig ut men alla som ser henne får ett glatt skratt.. Tyvärr är det inte lika lätt att få in henne som ut.. Men jag klarade det!!!Jag fick locka med mat (naturligtvis!!)
Nu ska jag sätta mig vid xboxen & spela lite då jag är alldeles själv hemma!!
Jonas fick jobb igår så jag är lycklig!!!!
Ha en bra dag allihop..
kram Bettan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vad snö ni har. Här är våren på inkommand med språng. I går var det 10 grader. I dag är det 8 med strålande sol. Hoppas att är bra med dig gumman!!!

Anonym sa...

Nice picture Bettan!!!
Kram

Anonym sa...

ojojoj, I am sooooo jalous, the snow and everything! THX for your comment on my blogg. Kram Michael